بلاگ

ساخت ایمیل در گوشی سامسونگ کمتر از ۳ دقیقه!

ساخت ایمیل در گوشی سامسونگ کمتر از 3 دقیقه!

بسیاری از افراد در دنیای آنلاین معتقدند که داشتن حساب ایمیل در گوشی یک نیاز اساسی است و به آن‌ها در دسترسی و مدیریت ایمیل‌ها و وظایف روزانه‌شان کمک بیشتری می‌کند. ساخت ایمیل در گوشی سامسونگ برای کاربران بسیار ساده است و در سریع ترین زمان ممکن به شما آموزش می‌دهیم تا ایمیل خود را بسازید. در این مقاله به بررسی نحوه فعال‌سازی ایمیل در گوشی سامسونگ می‌پردازیم.

آموزش ساخت ایمیل در گوشی سامسونگ

برای ساخت ایمیل در گوشی سامسونگ خود، مراحل زیر را به ترتیب باید انجام دهید:

۱. تنظیمات را باز کنید.

۲. روی “Accounts and backup” ضربه بزنید.

۳. گزینه “Manage accounts” را بزنید.

۴. روی “+ Add account” کلیک کنید.

ساخت ایمیل در سامسونگ

ساخت ایمیل در سامسونگ

۵. روی “Email” کلیک کنید.

۶. نوع ایمیلی را که می‌خواهید تنظیم کنید، انتخاب کنید.

۷. آدرس ایمیل و رمز عبور خود را وارد کنید، سپس روی “Sign in” ضربه بزنید. می‌توانید تعیین کنید چه مدتی برای همگام‌سازی ایمیل (بررسی ایمیل) یا هنگام دریافت ایمیل جدید اعلان نمایش داده شود.

حالا باید حساب ایمیل شما تنظیم شده و آماده دسترسی از طریق نرم‌افزار ایمیل سامسونگ یا نرم‌افزار ارائه دهنده ایمیل شما باشد.

ساخت ایمیل در سامسونگ 1

ساخت ایمیل در سامسونگ ۱

در مراحل ایجاد ایمیل با گوشی سامسونگ، دستگاه نیاز به ثبت اطلاعات کاربر دارد تا احراز هویت انجام شود. در این فرآیند، کاربران با دریافت یک اعلان خودکار از گوگل با متن “Samsung Email was granted access to your Google account” روبرو می‌شوند که به این معناست که ایمیل سامسونگ به حساب Google آن‌ها دسترسی پیدا کرده است.

اگر تصمیم به اعطای دسترسی به ایمیل سامسونگ داده شود، نیازی به اقدامات بیشتر نخواهد بود. هرچند اگر تصمیم به لغو دسترسی گرفته شود، دیگر امکان استفاده از این برنامه برای ارسال و دریافت ایمیل وجود نخواهد داشت. برای لغو دسترسی، کاربران می‌توانند ایمیل سامسونگ را از برنامه‌هایی که به حساب کاربری آن‌ها دسترسی دارند حذف نمایند.

مزایای استفاده از ایمیل

با استفاده از ایمیل می‌توانید اقدامات متعددی انجام دهید. به طور کلی، می‌توانید از ایمیل برای ارسال و دریافت نامه‌نگاری و پیام‌های مختلف استفاده کنید. اکثر افراد ایمیل را به عنوان یک ابزار مفید برای برقراری ارتباط با دوستان یا همکاران خود در گروه‌های کوچک می‌شناسند. این وسیله امکان ارسال و دریافت اسناد، تصاویر، لینک‌ها و فایل‌های مختلف را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، ایمیل به کاربران این امکان را می‌دهد تا به راحتی در زمان‌های مختلف ارتباط برقرار کنند. به عنوان مثال، اگر شما قصد درخواست بورسیه برای دانشگاهی در خارج از کشور را دارید، می‌توانید به صورت رسمی از طریق ایمیل با مدیران دانشگاه مورد نظر خود ارتباط برقرار کنید. علاوه بر این، شرکت‌ها و سازمان‌ها می‌توانند از ایمیل برای انتقال اطلاعات به تعداد زیادی از کارمندان، مشتریان و افراد دیگر استفاده کنند. ایمیل امکان برقراری ارتباط با هر شخصی در دنیا را در عرض چند ثانیه به ما می‌دهد.

کلام آخر

در این مقاله ساخت ایمیل در گوشی سامسونگ را به صورت تصویری و مرحله به مرحله با جدیدترین روش روز آموزش دادیم. در صورتی که مشکلی ایجاد شد و یا نتوانستید ایمیل بسازید، با کارشناسان ما در ارتباط باشید تا شما را راهنمایی کنند، برای این منظور می‌توانید در صفحه تعمیرات موبایل سامسونگ در فرم موجود در صفحه ، درخواست خود را بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *