بزرگترین واردکننده ابزار تعمیرات موبایل در ایران

سامسونگ از محبوب ترین برند های ایران و جهان هست که گوشی های آن تنوع بسیارزیادی دارند. به موازات تنوع بالای گوشی های این برند، قطعا نیاز به تعمیر آنها هم وجود خواهد داشت زیرا بنا به هر دلیلی ممکن هست که به گوشی آسیبی وارد شود. همین موضوع باعث شده است تا تعمیر گوشی سامسونگ هم برای کاربران این گوشی ها اهمیت بسازیی داشته باشد.

 

در خدمات تعمیر موبایل سامسونگ، همه‌ی اقدامات لازم برای برطرف کردن مشکلات عملکردی این دستگاه به عهده‌ی تعمیرکاران قرار دارد. این فرایند از لحظه‌ی دریافت گوشی توسط تعمیرکار آغاز می‌شود و پس از تست دقیق دستگاه و اطمینان از برطرف شدن مشکلات گزارش شده، به پایان می‌رسد. در طول تعمیرات گوشی، بخش‌های مختلف مرتبط با مشکل یا مشکلات دستگاه دقیقاً بررسی می‌شوند. به عنوان مثال، اگر گوشی خاموش می‌شود، باتری، مین برد و آی سی شارژ به دقت ارزیابی و عیب‌یابی می‌شوند. پس از شناسایی قطعه‌ای که باعث ایجاد مشکل شده است، آن بخش متناسب با شدت آسیب‌دیدگی تعمیر یا تعویض می‌شود. با این کار مشکل به طور کامل حل می‌شود و کاربر می‌تواند مثل روز اول از موبایل خود استفاده کند.

درخواست تعمیرات موبایل

"*" indicates required fields

تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ

تعمیرات تخصصی موبایل سامسونگ​

گوشی های سامسونگ باید توسط تکنسین های حرفه ای تعمیر شوند و هرکسی ممکن هست از پس تعمیر این گوشی ها برنیاید. در مجموعه سایس بهترین تعمیرکاران موبایل جهت تعمیر گوشی های سامسونگ حضور دارند تا به بهترین صورت گوشی های شما عزیزان را تعمیر کنند.
سایس بهترین خدمات گوشی سامسونگ را با افتخار ارائه می‌دهد و هرگونه مشکلی برای گوشی های سامسونگ شما بیوفتد، متخصصان ما در خدمت شما هستند تا در سریع ترین زمان مشکل شما را رفع کنند.

تعمیر گوشی سامسونگ

اکنون نرم‌افزارهای مختلف در گوشی‌های هوشمند، به عنوان پاسخ به نیازهای متنوع کاربران، بسیار کاربردی هستند. اما به دلیل این کاربرد گسترده، گاهی اوقات ممکن است باعث بروز مشکلات شوند که نیازمند تعمیرات می‌شوند. تعمیرات نرم‌افزاری در موبایل‌های SAMSUNG نیازمند استفاده از جعبه‌های ویژه‌ای هستند. یکی از ویژگی‌های اصلی در زمینه تعمیرات نرم‌افزاری موبایل سامسونگ، استفاده از فایل‌های رسمی و به‌روزرسانی شده است. با توجه به اهمیت و حساسیت بالای نرم‌افزارها و تأثیر آنها بر روی گوشی‌های همراه، در صورت بروز مشکلات، از تحویل آن به مراکز غیرمعتبر خودداری کنید و به نمایندگی‌های رسمی مراجعه نمایید

تعمیرات نرم افزاری گوشی های سامسونگ​

تعمیرات سخت افزاری گوشی سامسونگ

تعمیرات سخت افزاری گوشی های سامسونگ​

مشکلاتی که در گوشی‌های هوشمند رخ می‌دهند، گاهاً ناشی از مشکلات سخت‌افزاری هستند، همانطور که قبلاً بیان شد. برای رفع مشکلات سخت‌افزاری، نیازمند تخصص بالا و استفاده از قطعات اصلی و باکیفیت هستیم، به ویژه در مورد گوشی‌های سامسونگ جدید مانند گلکسی A80 و Note10 که با فناوری‌های پیچیده تولید شده‌اند و نیازمند دقت و مهارت بالا در تعمیرات آن‌ها هستند. مرکز تعمیرات موبایل همراه با مهندسان ماهر، هدف خود را در تعمیرات تخصصی موبایل دنبال می‌کند و همچنین آموزش تعمیرات موبایل را نیز مد نظر قرار می‌دهد.
در مرکز تعمیرات موبایل، شما می‌توانید با اطمینان کامل، به رفع مشکلات سخت‌افزاری گوشی موبایل سامسونگ خود اقدام کنید. برخی از خدمات ارائه شده در زمینه سخت‌افزار عبارتند از: رفع مشکل صدای اسپیکر، رفع مشکل هنگ و ریست، تست تغذیه قطعات، شارژ مجدد باتری موبایل، رفع اشکال صفحه نمایش، رفع مشکل ویبره، تعمیر صفحه لمسی، تعویض هارد گوشی، ترمیم بوت گوشی، تعویض گوریلا گلس گوشی، تعمیر گوشی آب‌خورده و …
دوباره باید توجه داشت که گوشی‌های سامسونگ به دلیل فناوری‌های پیشرفته و پیچیده‌ای که دارند، همراه با کیفیت بالا هستند. بنابراین، در صورت بروز مشکل، بسیار حساس هستند و برای رفع مشکلات آن‌ها، نیازمند تشخیص صحیح و تعمیرات انجام شده توسط یک مرکز معتبر و استاندارد هستند که تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد. در سایس، با استفاده از مهندسان و کارشناسان ماهر و با مدارک معتبر، می‌توانیم اعتماد کاملی را در رفع مشکلات موبایل سامسونگ شما، با کیفیت بالا، در کوتاه‌ترین زمان و با قیمت مناسب، به شما ارائه دهیم.

تعمیرات موبایل سامسونگ

شرکت سایس به عنوان مرکز تعمیرات موبایل سامسونگ در غرب تهران فعالیت می‌کند و کلیه روز های کاری هفته از ساعت ۱۰ تا ۲۰ و جمعه ها از ساعت ۱۲ تا ۱۸ مشغول به فعالیت می‌باشد و در خدمت مشتریان عزیز هستیم. در سایس با بهترین کیفیت گوشی های سامسونگی تعمیر خواهند شد و انواع مدل های این برند هم درصورتی که قابل تعمیر باشند به خوبی برای شما عزیزان تعمیر خواهند شد.

نکته ای هم که وجود دارد این است که در سایس آموزشگاه بسیار مجهزی هم وجود دارد که آموزش تعمیر گوشی سامسونگ به بهترین شکل ممکن در آن ارائه می‌شود.

شماره تلفن تعمیرات موبایل سامسونگ: ۰۲۱۳۷۴۶۷

هزینه تعمیر گوشی سامسونگ

هزینه تعمیر گوشی سامسونگ

معمولا هزینه و تعرفه های گوشی های سامسونگ متفاوت است و بستگی به عوامل زیادی دارد. به طور مثال مدل گوشی به خصوص مدل های جدید تر و گوشی های پرچم دار این برند که به دلیل قیمت بالای قطعات آن ها نسبت به سایر گوشی ها ممکن هست شامل هزینه های بیشتری بشوند. برای استعلام قیمت دقیق می‌توانید با کارشناسان ما تماس حاصل نمائید تا به خوبی درمورد هزینه های تعمیر گوشی سامسونگ شما را راهنمایی کنند.

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من