در حال نمایش 9 نتیجه

ست دستگاه تعویض گلس (لمینیتور + حباب‌گیر)

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
ست دستگاه تعویض گلس پکیج کامل دستگاه‌های تعویض گلس که شامل دستگاه لیمنیتور فک بلند و دستگاه حبابگیر می‌باشد و

سپراتور ۸ اینچ سفیر ۹۴۸Z

جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
سپراتور سفیر ۹۴۸Z دستگاه جداکننده گلس شکسته از ال سی دی گوشی ۹۴۸Z برای تعویض گلس گوشی مورد استفاده قرار

سپراتور سانشاین S-918k

شناسه: 01600302
جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
نام برند : سانشاین صفحه کاری:  8.5 اینچی مکش : قوی صفحه نمایش :  دیجیتال با قابلیت پیش تنظیم دما جنس : آلیاژ آلومینیوم، محکم، و با دوام

سپراتور ۱۴ اینچ KT968ZD

شناسه: Seis_1521
جهت استعلام قیمت تماس بگیرید
مدل  : 968ZD برند : KT جنس بدنه : فولاد کربن قدرت :AC 220-250V اندازه صفحه کار: 14 اینچ ابعاد: 8 * 25 * 35 سانتی متر وزن :  4.7KG

ابزار و تجهیزات تعویض گلس

ابزارهای مورد استفاده برای تعویض گلس موبایل شامل مجموعه ای از ابزارهای منحصر به فرد است که می‌توانید با استفاده از آنها گلس فنی ال سی دی موبایل خود را تعویض کنید. این دستگاه ها عبارتند از:

ابزار جدا کننده گلس یا سپراتور
بابل ریمور یا حباب گیر
پمپ باد
پمپ وکیوم
لمینیتور
گلس زن

دستگاه سپراتور (Separator): یک دستگاهی است که با استفاده از آن می‌توان گلس فنی ال سی دی را از صفحه ال سی دی جدا کرد. این دستگاه دارای قابلیت اعمال گرما است و با گرم کردن صفحه LCD، جدا شدن گلس را آسان‌تر می‌کند. سپریتور ها انواع مختلفی دارند و معمولاً با دو سایز 7 اینچ و 15 اینچ در بازار عرضه می‌شوند.

دستگاه لمینت (Laminator): دستگاه‌هایی هستند که با استفاده از آنها می‌توان گلس فنی جدید را روی صفحه ال سی دی قرار داد. در واقع این دستگاه‌ها ابزارهای فشرده‌سازی هستند که با تولید قدرت و فشار مناسب، گلس فنی را به صفحه ال سی دی متصل می‌کنند. دستگاه های لمینت در دو نوع با فک بلند و فک کوتاه تولید می‌شوند. لمینت های با فک بلند برای تعویض گلس روی گوشی‌های Edge مورد استفاده قرار می‌گیرند، زیرا نیاز به استفاده از قالب‌های فلزی ویژه‌ای برای این دستگاه وجود دارد. اما لمینیتورهای با فک کوتاه این قابلیت را ندارند.

دستگاه حباب گیر یا دیبابل: بعد از استفاده از دستگاه پرس ال سی دی، ممکن است بین گلس فنی و ال سی دی حباب‌هایی شکل بگیرند. برای حذف این حباب‌ها از این ابزار استفاده می‌شود. این دستگاه با ایجاد فشار مناسب، تمامی حباب‌های روی صفحه ال سی دی را از بین می‌برد.
خرید تجهیزات تعویض گلس

بهترین ابزار و تجهیزات تعویض گلس از قبیل دستگاه گلس زن را با بهترین قیمت و گارانتی 6 ماهه می‌توانید در فروشگاه سایس مشاهده و خرید کنید. برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانید با مشاوران ما در واحد فروش با شماره 02137467 تماس بگیرید تا همکاران ما شما را راهنمایی کنند.