ترفند, بلاگ

چگونه برنامه های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم؟

چگونه برنامه های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم؟

اگر به طور تصادفی اطلاعاتی را از گوشی شیائومی خود حذف کرده‌اید و بعداً متوجه شدید که به آنها نیاز دارید، این مقاله برای شماست. من به شما در اینجا چندین روش معتبر بازیابی اطلاعات برای گوشی شیائومی را آموزش می‌دهم تا بتوانید اطلاعات خود را به دست آورید. پس اگر می‌خواهید پاسخ این سوال که چگونه برنامه های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم بدانید، بیاید بلافاصله بریم سراغ راه های آن!

خدمات تخصصی مجموعه سایس: تعمیرات موبایل

چگونه برنامه های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم؟

۱. بازیابی اطلاعات حذف شده از Mi Cloud

مانند بیشتر شرکت‌های تولید کننده گوشی هوشمند، شیائومی نیز خدمات ذخیره‌سازی در ابر یا cloud را ارائه می‌دهد. ابر شیائومی به کاربران این امکان را می‌دهد که اطلاعات مهم خود را بکاپ بگیرند، بنابراین در صورت از دست دادن اطلاعات یا تعویض گوشی، آن‌ها را بازیابی کنند. برای استفاده از این روش، شما باید قبل از حذف اطلاعاتی که قصد بازیابی آن را دارید، یک نسخه بکاپ ایجاد کرده باشید. برای انجام این کار به صورت زیر عمل کنید:
۱. در دستگاه شیائومی خود، به حساب Mi خود وارد شوید (از طریق https://account.xiaomi.com با استفاده از هر مرورگری)
۲. بر روی تب محصولات کلیک کرده و Mi Cloud را انتخاب کنید. در صورت نیاز باید به حساب Mi خود وارد شوید. ۳. اکنون فایل‌هایی که در ذخیره‌سازی ابری خود بکاپ گرفته اید را مشاهده خواهید کرد. آن‌هایی را که می‌خواهید انتخاب و دانلود کنید. یا می‌توانید به سادگی به تنظیمات گوشی شیائومی خود بروید، Mi Account را پیدا کرده و بر روی restore from backup کلیک کنید.

چگونه برنامه های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم؟

۲. بازیابی فایل های از دست رفته با Google Drive

اگر نسخه بکاپی در Google Drive دارید، می‌توانید از آن برای بازیابی اطلاعات شیائومی خود استفاده کنید. این روش بسیار آسان است. برای انجام آن، مراحل زیر را دنبال کنید:
• اپلیکیشن Google Drive را در گوشی خود باز کنید یا از طریق مرورگر به آن دسترسی پیدا کنید.
• به حساب Google خود وارد شوید.
باید تمامی فایل‌ها و پوشه‌هایی که بارگذاری کرده‌اید را مشاهده کنید. آن‌هایی را که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کنید.

بیشتر بدانید: چگونه برنامه های مخفی گوشی شیائومی را پیدا کنیم

۳. بازیابی داده‌ها از شیائومی با استفاده از اپلیکیشن پشتیبان‌گیری

علاوه بر این، تمام گوشی‌های شیائومی به صورت پیش‌فرض دارای اپلیکیشن پشتیبان‌گیری شیائومی می‌باشند. این اپلیکیشن پشتیبان‌گیری فایل‌های مهمی را به صورت خودکار ایجاد می‌کند، شامل عکس‌ها، ویدئوها، مخاطبین و موارد دیگر. بنابراین، اگر نتوانستید اطلاعات خود را در Mi Cloud یا Google Drive پیدا کنید، می‌توانید از این روش استفاده کنید. مراحل زیر را برای شروع دنبال کنید:
• اپلیکیشن پشتیبان‌گیری شیائومی را در دستگاه خود باز کنید.
• تمامی فایل‌هایی که می‌توانید بازیابی کنید نمایش داده می‌شود.
• آن‌هایی که می‌خواهید بازیابی کنید انتخاب کرده و بر روی بازیابی کلیک کنید.

برنامه ریکاوری گوشی شیائومی

  1. Super Backup & Restore: این نرم‌افزار برای نسخه‌برداری از اطلاعات و پشتیبان‌گیری از داده‌های مختلف در گوشی استفاده می‌شود.
  2. برنامه بازیابی عکس DiskDigger: این برنامه به بازیابی عکس‌ها و تصاویر از گوشی‌های اندرویدی کمک می‌کند.
  3. برنامه بازیابی داده EaseUS MobiSaver: نرم‌افزاری کارآمد برای بازیابی داده‌های از دست رفته از گوشی‌های موبایل اندرویدی می‌باشد.

۴. استفاده از یک نرم‌افزار حرفه‌ای بازیابی داده‌های شیائومی (بدون نیاز به بکاپ)

اگر شما پشتیبانی از اطلاعات خود را در هیچ یک از پلتفرم‌ها ایجاد نکرده‌اید، باید از نرم‌افزار حرفه‌ای بازیابی داده‌های شیائومی مانند Anyrecover (Android) استفاده کنید تا فایل‌های حذف شده را به دستگاه خود بازیابی کنید. این برنامه بر روی تقریباً تمام مدل‌های اندرویدی از جمله شیائومی، سامسونگ، ال‌جی، سونی و غیره کار می‌کند.
علاوه بر این، Anyrecover (Android) می‌تواند انواع مختلفی از فایل‌ها را بازیابی کند تا زمانی که به آن اجازه دسترسی کامل به حافظه دستگاه خود را بدهید. و این نرم‌افزار دارای ویژگی‌های مفید زیادی است که هنگام بازیابی فایل‌ها در دستگاهتان به کار می‌آید. بیایید برخی از مهم‌ترین این ویژگی‌ها را به اشتراک بگذاریم.

بیشتر بدانید: رفع مشکل نصب نشدن برنامه در شیائومی

بازیابی با پشتیبان گوگل درایو

چگونه فیلم های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم؟ شما می‌توانید عکس‌ها، فیلم‌ها و فایل‌های صوتی را از طریق پشتیبان گوگل درایو بازیابی کنید. همه کاربران گوشی های هوشمند اندرویدی از یک حساب گوگل برای دانلود برنامه‌ها استفاده می‌کنند. گوگل از امکانات زیادی پشتیبانی می‌کند، از جمله Google Drive که با بارگذاری اطلاعات خود در آن، همیشه به اطلاعاتتان دسترسی دارید.
برای استفاده از این روش، باید ابتدا برنامه Google Drive را دانلود کنید یا می‌توانید از طریق مرورگر به آدرس https://drive.google.com دسترسی پیدا کنید. سپس وارد بخش “My Drive” شوید و تصاویر، فیلم‌ها یا اسنادی که می‌خواهید بازیابی کنید را انتخاب کنید. داده‌ها را پیش‌نمایش کرده و بر روی دکمه “بارگیری” کلیک کنید تا آن‌ها را بازیابی کنید.
همچنین می‌توانید به بخش “سطل زباله” بروید تا لیستی از فایل‌های حذف شده را مشاهده کنید. سپس داده‌هایی که می‌خواهید بازیابی کنید را انتخاب کرده و بر روی “restore” کلیک کنید.

بازیابی عکس‌ها با اپلیکیشن Google Photos

اگر از عکس‌های خود نسخه بکاپ تهیه کرده‌اید، می‌توانید به اپلیکیشن Google Photos بروید. Google Photos را باز کنید و وارد حساب Google خود شوید. سپس روی سه خط افقی (منو) در بالا سمت چپ ضربه بزنید:
روی “recycle bin” کلیک و عکس‌هایی را که می‌خواهید بازگردانید را انتخاب کنید. سپس روی دکمه “restore” کلیک کنید.

سطل زباله فایل های شخصی شیائومی کجاست؟

برگرداندن فایل حذف شده از سطل آشغال گوشی شیائومی به چه صورت است؟ برنامه مدیریت فایل پیش‌فرض در گوشی‌های شیائومی متفاوت از گالری عادی عمل می‌کند و دارای قابلیت بازیابی فایل‌های حذف شده از سطل آشغال نمی‌باشد. برای انجام این کار، بهتر است از نرم‌افزارهای مدیریت فایل جایگزین مانند “Files by Google” استفاده کنید. این نرم‌افزارها امکان بازیابی فایل‌ها را ارائه می‌دهند.

جمع بندی

در این مطلب به یکی از سوالات اساسی شما عزیزان که “چگونه برنامه های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم” بود پاسخ دادیم. اگر شما هم تجربه چنین موردی را داشتید حتما نظر خود را برای ما کامنت بگذارید تا سایر کاربران هم از تجربیات شما استفاده کنند. درصورتی که مشکلات نرم افزاری در گوشی شیائومی خود دارید می‌توانید وارد صفحه تعمیر گوشی شیائومی شوید و مشکل خود را ثبت کنید تا همکاران ما در اسرع وقت با شما تماس بگیرند و راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

دیدگاهی در مورد “چگونه برنامه های حذف شده گوشی شیائومی را برگردانیم؟

  1. فاطمه گفت:

    میخام برنامه که عکس های شخصی داشتم برگرده

    1. معین باقری گفت:

      سلام وقت شما بخیر، با تمام توضیحاتی که داخل مقاله داده شده میتونید اقدام کنید برای بازگردانی عکس ها، اگر با انجام این موارد نتونستید موفق بشید، با شماره ۰۲۱۳۷۴۶۷ تماس بگیرید داخلی تعمیرات رو بگیرید و توضیح بدید که با انجام مراحل داخل مقاله نتونستید عکس های خودتونو برگردونید تا شما رو راهنمایی کنند.

  2. فاطمه گفت:

    نظری ندارم تا انجام نشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *