آموزش رایگان تعمیرات موبایل, بلاگ

آموزش تعمیر ال سی دی شکسته گوشی

آموزش تعمیر ال سی دی شکسته گوشی

هر روز با افزایش تقاضا برای تعمیر ال سی دی گوشی موبایل، شاهد یکی از متداول‌ترین مشکلاتی هستیم که در این دستگاه‌ها رخ می‌دهد. افتادن گوشی از دست کاربر، معمولا علت اصلی شکستن ال سی دی می‌باشد. بنابراین مراقبت و محافظت مداوم از گوشی موبایلتان امری حیاتی است تا هیچگونه آسیبی به LCD آن وارد نشود. هزینه تعمیر ال سی دی گوشی موبایل معمولا بسیار بالاست و یکی از تعمیرات پرهزینه محسوب می‌شود، اما زمانی که LCD گوشی شکست چه باید کرد؟ راه‌حل‌ها و گزینه‌های موجود چیست؟ در این مطلب به بررسی موضوع آموزش تعمیر ال سی دی شکسته می‌پردازیم و راه‌حل‌هایی را برای مقابله با این مشکل معرفی می‌کنیم، پس همراه ما باشید تا در این مسیر به شما کمک کنیم اما قبل از هرچیزی، می‌توانید برای جلوگیری از وارد شدن هرگونه آسیبی به صفحه نمایش گوشی خود مطلب “محافظت از صفحه نمایش گوشی” را مطالعه کنید.

چجوری بفهمیم تاچ یا ال سی دی گوشی شکسته است؟

در حال حاضر، گوشی‌های هوشمند به دلیل طراحی ظریف خود قابلیت مقاومت در برابر ضربه را کمتر دارند و به سرعت قابل آسیب‌پذیری هستند. این مسئله بسیار نگران‌کننده است زیرا خرابی صفحه نمایش ممکن است به هزینه‌های بالایی منجر شود. با این حال در برخی موارد با هزینه‌های بسیار کم می‌توان صفحه نمایش را تعمیر کرد. بیشترین چیزی که اهمیت دارد این است که آسیب به کدام بخش از صفحه نمایش وارد شده است. در صورت آسیب به لایه گلس، شرایط بهتری برای تعمیر وجود دارد زیرا تعویض گلس هزینه کمی دارد و نیازی به باز کردن گوشی نیست. زمانی که گلس یا شیشه شکسته می‌شود، عملکرد صفحه نمایش گوشی تغییر نمی‌کند و شما همچنان می‌توانید از آن استفاده کنید و صفحه لمسی به درستی کار می‌کند. بنابراین اگر این موضوع رخ داد، مطمئن شوید که گلس صفحه شما شکسته است.

بنر محصولات

صفحه‌های لمسی و دیجیتایزرهای گوشی هوشمند در صورت آسیب دیدن، عملکرد لمسی گوشی شما را ناکارآمد می‌کنند. این به این معنی است که شما ممکن است صفحه نمایش را به صورت واضح مشاهده کنید، اما هر چه صفحه را لمس کنید هیچ واکنشی اتفاق نمی‌افتد. در این حالت تاچ یا دیجیتایزر صفحه آسیب دیده است و تعمیر آن هزینه‌بر خواهد بود.

در صورت شکستن صفحه ال‌سی‌دی، صفحه شما خطوط تیره و ترک‌های پیوسته را در سراسر خود نشان می‌دهد. این امکان وجود دارد که تصاویر را بتوانید در موبایل مشاهده بکنید، اما تصویر مقداری تار باشد و خطوط شکسته روی صفحه وجود دارند. در این حالت، ال‌سی‌دی شما شکسته است و نیاز به تعمیر آن دارید.

در مواقعی که ال‌سی‌دی یا تاچ آسیب می‌بیند، به دلیل اینکه این دو بخش به هم متصل هستند در صورت آسیب دیدن هر یک، گوشی باید باز شود و هزینه‌ای قابل توجه را به همراه خواهد داشت. به طور کلی نصب یک کاور یا محافظ صفحه محکم برای صفحه نمایش گوشی خود توصیه می‌شود تا در صورت آسیب دیدن، هزینه‌ زیادی برایتان به همراه نداشته باشد.

آموزش تعمیر ال سی دی شکسته

آموزش تعمیر و ترمیم ال سی دی شکسته گوشی

تعویض و تعمیر ال سی دی شکسته شده گوشی موبایل کاری بسیار حساس و سخت است که باید با دقت بسیار بالایی انجام شود و هر فرد عادی غیر تعمیرکاری از پس این کار برنمی‌آید. اگر می‌خواهید خودتان تعمیر و تعویض تاچ و ال سی دی را انجام دهید باید ابتدا دوره آموزش تعمیرات موبایل را بگذرانید تا بتوانید این کار را انجام دهید، در غیر این صورت باید به یک تعمیرکار متخصص مراجعه کنید تا به خوبی گلس و تاچ شما را تعویض و یا تعمیر کند. حتی برخی از تعمیرکاران هم نمی‌توانند کاملا تضمینی این کار را انجام دهند و ممکن هست هنگام تعویض، گلس و LCD را بشکنند و حتی خسارت هم وارد کنند! پس باید بدانید که این کار به سادگی هم نیست که هر فردی بتواند به راحتی آن را انجام دهد و باید کاملا یک فرد متخصص باشد که تعمیر گوشی را به خوبی آموزش دیده و تجربه کاری هم داشته باشد.

برای خرید ال سی دی هم بهتر هست اگر خودتان قصد خرید دارید بهتر است که ابتدا از اورجینال بودن آن اطمینان حاصل نمائید، به همین منظور بهتر است ابتدا مقاله “تفاوت ال سی دی اورجینال و کپی” را بخوانید تا به خوبی تفاوت آنها را متوجه شوید و ال سی دی کپی و بی کیفیت نخرید.

چرا هزینه تعویض تاچ و ال سی دی زیاد است؟

بسیاری از کاربران سوال می‌پرسند که چرا انقد هزینه های تعویض LCD و تاچ بسیار بالا است؟ همانطور که می‌دانید صفحه نمایش گوشی های هوشمند امروزی با اندازه‌های بزرگ و کیفیت بالا ارائه می‌شوند. این صفحه نمایش‌ها به دلیل ساختار پیچیده و نقش مهمی که در گوشی های هوشمند دارند جزء قطعات گران قیمت هستند، به همین دلیل هزینه خرید نسخه اصلی برای جایگزینی در گوشی های موبایل بسیار بالاست.

با توجه به کیفیت بالای صفحه نمایش، این قطعه سخت افزاری در بیشتر گوشی های مدرن به عنوان گرانترین قسمت محسوب می‌شود. به همین منظور  ممکن است تعویض کامل تاچ و ال‌سی‌دی در گوشی های هوشمند، هزینه زیادی را برای کاربر به همراه داشته باشد. از طرف دیگر، تعمیر ال‌سی‌دی گلس شکسته هزینه کمتری نیاز دارد و از این طریق، کیفیت السیدی اصلی گوشی شما حفظ می‌شود. باید توجه داشت که هزینه تعویض ال‌سی‌دی آیفون به دلیل ویژگی‌های خاص و جایگاه این برند در بازار موبایل نسبت به سایر گوشی‌ها بیشتر است. خرابی ال‌سی‌دی گوشی می‌تواند برای کاربر ناراحت کننده باشد، چرا که این قطعه به عنوان گرانترین بخش در گوشی های هوشمند شناخته می‌شود.

آموزش تعمیر ال سی دی شکسته

زمانی که ال سی دی گوشی موبایل شکست چکار کنیم؟

بهترین راهکار در این شرایط، مراجعه به مراکز تعمیر موبایل و تحویل گوشی برای تعمیر ال‌سی‌دی است. اگر می‌خواهید با کمترین هزینه ممکن ال‌سی‌دی گوشی شما تعمیر شود، توصیه می‌شود از خدمات شرکت سایس استفاده کنید. در مجموعه سایس با بهترین قیمت و تضمین بالا LCD و تاچ گوشی شما را تعمیر خواهیم کرد. شما می‌توانید برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره ۳۷۴۶۷ تماس بگیرید و یا به صورت حضوری به واحد تعمیرات شرکت تشریف بیاورید تا مشکل گوشی شما بررسی و با بهترین قیمت کار شما انجام شود. همچنین می‌توانید با ثبت درخواست خود در صفحه تعویض ال سی دی گوشی، از مشاوران ما راهنمایی بگیرید.

همچنین می‌توانید در صفحه ال سی دی گوشی، بهترین ال سی دی های موبایل را هم از ما با بهترین قیمت و کیفیت بالا تهیه کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *