بلاگ

ساخت ایمیل در آیفون iphone {سریع و آسان} از ۰ تا ۱۰۰

ساخت ایمیل در آیفون

ساخت ایمیل در آیفون به دلیل اهمیت ایمیل به عنوان ابزاری  برای ارتباطات در دنیای دیجیتال امروز ضروری می باشد. با استفاده از گوشی آیفون خود می توانید اقدام به ساخت پست الکترونیکی کرده و به راحتی ایمیل ارسال و دریافت کنید. ساخت ایمیل در آیفون و اضافه کردن اکانت جیمیل بسیار ساده است و در این مقاله قصد داریم تا برای شما عزیزان به صورت تصویری و مرحله به مرحله آن را آموزش دهیم تا به راحتی بتوانید هم در اکانت خود لاگین کنید و هم اکانت جدید خود را بسازید.

آموزش ساخت ایمیل در آیفون

مراحل درست کردن ایمیل در ایفون به شکل زیر است:

۱-ابتدا برنامه “تنظیمات” را روی صفحه اصلی دستگاه آیفون خود باز کنید.

۲-انتخاب “ایمیل (mail)”: در برنامه تنظیمات، به پایین صفحه بروید و گزینه “mail” را پیدا کنید و بر روی آن کلیک کنید. سپس وارد قسمت حساب ها یا accounts شوید.

ساخت ایمیل در آیفون

۳-بعد از ورود به بخش ایمیل، گزینه “افزودن حساب (add new account)” را جهت ساخت ایمیل جدید با گوشی ایفون انتخاب کنید.

اگر قصد وارد شدن به اکانت خود را دارید، نوع حساب ایمیل خود را انتخاب کنید. این اکانت می‌تواند Exchange، Google، Yahoo، iCloud و … باشد. بسته به ایمیل خود، یکی از گزینه‌های ارائه شده را انتخاب کنید. در این مرحله اگر در ایمیل خود با google می‌خواهید لاگین کنید، بر روی آن کلیک کنید و سپس با وارد کردن اطلاعات ایمیل خود و تایید آن، وارد حساب ایمیل خود شوید. در صورتی هم که اکانت ندارید در همان قسمت اضافه کردن اکانت جدید را باید انتخاب کنید و با پر کردن اطلاعات خود، اقدام به ساخت ایمیل نمایید.

ساخت ایمیل در آیفون

۴-در آخرین مرحله ساخت ایمیل در ایفون، در صورتی که سرویس ایمیل خود را در فهرست موجود نیابید، می‌توانید به صورت دستی حساب ایمیل خود را در دستگاه آیفون تنظیم کنید. برای این کار، در صفحه انتخاب سرویس ارائه‌دهنده ایمیل، گزینه “سایر” یا “Other” را انتخاب کنید. سپس، نام، آدرس ایمیل و رمز عبور حساب خود را وارد کرده و بر روی “بعدی next” کلیک کنید. سپس، به صفحه‌ای جدید منتقل می‌شوید. در اینجا، استفاده از پروتکل‌های POP یا IMAP را برای حساب خود انتخاب کنید (این اطلاعات توسط سرویس ایمیل شما فراهم می‌شود). در نهایت، کادرهای دیگر را با اطلاعات مناسب پر کرده و بر روی “بعدی” کلیک کنید تا حساب شما به دستگاه اضافه شود. با امید به این که این راهنما برای شما مفید واقع شده باشد.

ساخت ایمیل در آیفون

نکات تکمیلی

پیشنهاد می شود در ساخت ایمیل در آیفون نکات زیر را مد نظر قرار دهید.

  • هنگام انتخاب رمز عبور، از ترکیبی از حروف بزرگ و کوچک، اعداد و نمادها استفاده کنید تا امنیت حساب خود را افزایش دهید.
  • آدرس ایمیل و رمز عبور خود را در مکانی امن ذخیره کنید.
  • به طور مرتب رمز عبور خود را برای افزایش امنیت به روز کنید.

جمع بندی

ایجاد حساب ایمیل در آیفون فرآیندی ساده است که می توانید در عرض چند دقیقه انجام دهید  و شروع به ارسال و دریافت ایمیل کنید.در این مقاله آموزش ساخت ایمیل در آیفون را به صورت کامل شرح دادیم. اگر به دنبال ساخت ایمیل جدید در ایفون هستید مراحل را به ترتیب انجام دهید. به طور کلی برای لاگین و ورود به اکانت ایمیل خود می‌توانید  در همان مرحله سوم وارد حساب گوگل خود شوید سپس اطلاعات اکانت خود را وارد کنید و با تایید اطلاعات وارد شوید. امیدواریم که این مقاله به شما در ساخت mail در آیفون کمک کرده باشد. چنانچه به هر دلیل امکان ساخت ایمیل در آیفون برای شما فراهم نیست می توانید مشکلات نرم افزاری آیفون خود را از طریق شرکت سایس با بهترین کیفیت و کمترین هزینه برطرف کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *