بلاگ

ریکاوری عکس و فیلم گوشی سامسونگ تضمینی✔️

ریکاوری عکس و فیلم گوشی سامسونگ

خبر خوش برای کاربران گوشی‌های سامسونگ!

در صورتی که اطلاعات خود را از دست داده‌اید و فکر می‌کنید که همگی از بین رفته‌اند، باید بدانید که امکان بازیابی تصاویر و فیلم‌های گوشی سامسونگ شما وجود دارد! واقعیت این است که آن اطلاعات حذف شده‌اند، اما تا زمانی که با داده‌های جدیدی جایگزین نشده‌اند، هنوز قابل بازیابی هستند. این به این معناست که ریکاوری اطلاعات حافظه داخلی گوشی سامسونگ ممکن است امکان‌پذیر باشد.
در این مقاله، قصد داریم به شما آموزش بازیابی اطلاعات و ریکاوری عکس و فیلم گوشی سامسونگ شامل مدل‌های S7، J7، A5 و … را ارائه دهیم. همچنین، بهترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات برای گوشی‌های سامسونگ را معرفی خواهیم کرد.

ریکاوری عکس و فیلم گوشی سامسونگ

قدم اول در فرآیند بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ، اتصال دستگاه به کامپیوتری با نرم‌افزار بازیابی اطلاعات مناسب است. در مرحله بعد، می‌توانید فایل‌های خود را انتخاب کرده و به بازیابی آن‌ها بپردازید.

بیشتر بخوانید: بازیابی اس ام اس های پاک شده از گوشی سامسونگ

بازیابی عکس‌ها از گوشی سامسونگ

در این مرحله، به توضیح بازیابی عکس‌ها از گوشی سامسونگ می‌پردازیم. اولین مرحله برای بازیابی عکس‌ها از گوشی سامسونگ، اطمینان حاصل کردن از اینکه سیستم عامل دستگاه و نرم‌افزارهای مربوطه به‌روز باشند است. سپس، می‌توانید بازیابی عکس‌ها را با استفاده از گالری و Google Photos انجام دهید. گالری تا مدت زمانی (معمولاً تا ۳۰ روز) اطلاعات پاک‌شده را نگه می‌دارد و پس از آن آنها را به طور دائمی حذف می‌کند. برای بازیابی عکس‌ها از گوشی سامسونگ، مراحل زیر را دنبال کنید:
۱. وارد گالری دستگاه شوید و منوی همبرگری (سه خط افقی) را باز کنید.
۲. بخش Recycle bin را باز کنید تا عکس‌ها و فیلم‌های پاک‌شده نمایش داده شوند.
۳. عکس‌هایی که قصد بازیابی آن‌ها را دارید را انتخاب کرده و بر روی گزینه Restore کلیک کنید. با انجام این مراحل، عملیات بازیابی عکس‌ها با موفقیت انجام می‌شود.

برای بازیابی عکس‌ها و فیلم‌ها از گوشی سامسونگ از طریق Google Photos، مراحل زیر را انجام دهید:

۱. به بخش Library در Google Photos بروید و سپس بر روی گزینه Bin کلیک کنید.
۲. مراحل بعدی تا حد زیادی با روش بازیابی اطلاعات از گالری گوشی سامسونگ مشابه است.
لازم به ذکر است که نصب نرم‌افزارهایی مانند Dr.fone،Fonepaw و Airmore نیز از روش‌های دیگر برای بازیابی عکس‌ها از گوشی سامسونگ استفاده می‌شود.

بازیابی فیلم‌های گوشی سامسونگ

روش بازیابی فیلم‌های گوشی سامسونگ کمی پیچیده‌تر از بازیابی تصاویر می‌باشد و هر گوشه‌ای از فرآیند را به دقت باید انجام دهید تا از از دست رفتن دائمی فیلم‌های خود جلوگیری کنید. بهترین راه برای بازیابی فیلم‌های گوشی سامسونگ این است که دستگاه خود را به متخصصان ماهر در زمینه تعمیرات موبایل بسپارید. این افراد تجربه لازم را در بازیابی اطلاعات دارند و می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.
در ضمن، برخی از نرم‌افزارهای کارآمد جهت بازیابی فیلم‌های گوشی سامسونگ شامل موارد زیر می‌باشند:
۱. نرم‌افزار Android Photo Recovery
۲. نرم‌افزار Dumpster: Recover My Deleted Pictures and Video
نرم‌افزار Dumpster قابلیت بازیابی عکس و ویدیوهای پاک‌شده از گوشی سامسونگ را بدون نیاز به روت کردن دستگاه دارد. این نرم‌افزار از تمامی نسخه‌های MP3، MP4، PPT، DOC، AVI، MPG، JPG، RAR و… پشتیبانی می‌کند و می‌تواند به شما در بازیابی فیلم‌های ارزشمندتان کمک کند.

بازیابی مخاطبین گوشی سامسونگ

جهت بازیابی مخاطبین گوشی سامسونگ، می‌توانید از چند روش مختلف استفاده نمایید. در ادامه به توضیح مختصری از این روش‌ها پرداخته‌ایم:

۱. استفاده از نرم افزار Samsung Data Recovery:

  • نرم افزار Samsung Data Recovery را در کامپیوتر خود نصب و اجرا کنید.
  • گوشی سامسونگ خود را با استفاده از کابل USB به کامپیوتر متصل کنید.
  • اگر درخواست شده، حالت اشکال‌زدایی USB را در گوشی فعال کنید.
  • نرم افزار سامسونگ Data Recovery را اجرا کرده و اسکن گوشی را آغاز کنید.
  • پس از اسکن، مخاطبین مورد نظر را انتخاب کرده و بازیابی کنید.

۲. استفاده از خدمات ابری (Cloud):

اگر مخاطبین گوشی سامسونگ خود را در حساب کاربری Google یا سامسونگ نگه داشته‌اید، می‌توانید از طریق تنظیمات گوشی به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده و آنها را بازیابی کنید.

۳. استفاده از برنامه‌ها و نرم‌افزارهای مختلف:

برخی از برنامه‌های مختلف مانند GT Recovery، Recovery، Deleted Contact Recovery و Super Backup & Restore امکان بازیابی مخاطبین گوشی سامسونگ را بدون نیاز به روت کردن دستگاه فراهم می‌کنند. این برنامه‌ها معمولاً از اطلاعاتی مانند تصاویر، پیامک‌ها، گزارش تماس‌ها و متن‌ها نیز پشتیبانی می‌کنند.
لطفاً توجه داشته باشید که هر روشی که انتخاب کنید، توصیه می‌شود که قبل از هر اقدامی نسخه پشتیبان از اطلاعات خود تهیه کنید تا در صورت نیاز به بازیابی اطلاعات، دسترسی به آنها داشته باشید.

بیشتر بدانید: بالا بردن کیفیت دوربین گوشی سامسونگ

بهترین برنامه ریکاوری گوشی سامسونگ

جهت بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی سامسونگ خود، می‌توانید از بهترین برنامه‌های ریکاوری زیر استفاده کنید. این برنامه‌ها امکان بازیابی تصاویر، فیلم‌ها، پیام‌ها، و سایر اطلاعات مهم را ارائه می‌دهند:
۱. Fonelab:

  • نرم افزار Fonelab برای پی سی و مکینتاش در دسترس است.
  • این برنامه به شما امکان بازیابی تمامی اطلاعات حذف شده مانند تصاویر، ویدئوها، پیام‌ها در واتساپ، و غیره را می‌دهد.
  • دارای یک رابط کاربری ساده و کارآمد برای راحتی کاربران است.

۲. Dumpster:

  • برنامه Dumpster با سرعت بالا امکان بازیابی اطلاعات حذف شده از گوشی سامسونگ را بدون نیاز به روت کردن دستگاه ارائه می‌دهد.
  • این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا تصاویر، ویدئوها، پیام‌ها و سایر فایل‌های موجود در گوشی خود را بازیابی کنید.

۳. EaseUs Mobile Saver for Android:

  • این نرم افزار کاملاً رایگان است و به شما امکان بازیابی اطلاعات مهم مانند پیام‌ها، مخاطبین، تصاویر، ویدئوها، و موارد دیگر را می‌دهد.

۴. Disk Drill:

  • نرم افزار Disk Drill برای پی سی و مکینتاش در دسترس است و به شما امکان بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ خود را می‌دهد.

۵. iMobile Phone Rescue:

  • این برنامه نیز برای پی سی و مکینتاش در دسترس است و به شما امکان بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ را می‌دهد.

بیشتر بدانید: نصب گوگل پلی روی گوشی سامسونگ

۶. MiniTool Mobile Recovery for Android:

  • نرم افزار MiniTool Mobile Recovery for Android برای ویندوز در دسترس است و به شما امکان بازیابی اطلاعات از گوشی سامسونگ را می‌دهد.

۷. FonePaw:

  • این نرم افزار با امکانات بازیابی تصاویر، پیام‌ها، و سایر داده‌ها به شما کمک می‌کند تا اطلاعات خود را بازیابی کنید.

۸. Airmore:

  • Airmore یک برنامه مناسب برای انتقال و مدیریت داده‌های گوشی سامسونگ است و می‌تواند به عنوان یک راه حل کامل برای مدیریت اطلاعات گوشی و بازیابی آنها عمل کند.

۹. Tenoshare UltData:

  • این برنامه نیز یک راه حل برای بازیابی اطلاعات گوشی سامسونگ می‌باشد و امکان بازیابی تصاویر، پیام‌ها، و سایر اطلاعات را فراهم می‌آورد.

لطفاً توجه داشته باشید که بازیابی اطلاعات ممکن است به بستر ذخیره‌سازی از دست رفته و نوع اطلاعات و مقدار حذف شده بستگی داشته باشد. همچنین مهم است که از بازیابی اطلاعات قبل از هر عملیات جدیدی در گوشی سامسونگ خود، نسخه بکاپ تهیه کنید.

کلام آخر

در این مقاله سعی کردیم تا بهترین راه های ریکاوری عکس و فیلم گوشی سامسونگ را آموزش دهیم و همچنین نرم افزار های مخصوص این کار را معرفی کردیم. اگر این مقاله و اطلاعاتی که ارائه کردیم مناسب بود، حتما نظرات خودتان را در کامنت برای ما بنویسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *