ترفند, بلاگ

حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ | از شر تبلیغ خلاص شو!

حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ

اگر در موقعیت‌هایی مثل قفل صفحه، صفحه اصلی یا در داخل برنامه‌های دستگاه گلکسی خود تبلیغات آزاردهنده مشاهده می‌کنید، احتمالاً برنامه‌ای شخص ثالث در پس‌زمینه درحال انجام این کار است. برای حذف این نوع تبلیغات، باید برنامه مرتبط را غیرفعال کنید یا به طور کامل از دستگاه خود حذف نمایید. اگر می‌خواهید روش حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ را بدانید با هما همراه باشید با چند ترفند کاربردی.

اگر این تبلیغات اخیراً ظاهر شده‌اند، می‌توانید به‌راحتی از قسمت “برنامه‌های اخیراً نصب‌شده” در فروشگاه Google Play استفاده کنید تا برنامه‌های اخیراً نصب‌شده را بررسی کرده و هر برنامه‌ای که مشکوک به نظر می‌آید، حذف نمایید. این روش را تا زمانی که تبلیغات مزاحم دیگر نمایش داد نشود تکرار کنید. اگر این نوع تبلیغات از مدتی پیش ظاهر می‌شود و شما علت نمایش آنها را نمی‌دانید، چندین روش برای پیدا کردن برنامه‌ای که مسبب این تبلیغات است وجود دارد.

حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ

تبلیغات اینترنتی ممکن است گاهی اوقات ناخواسته و آزار دهنده باشند. زمانی که در حال سرچ در مرورگر یا استفاده از برنامه‌ها هستید، ممکن است تبلیغات پاپ‌آپ یا تبلیغات درون برنامه‌ای مزاحمت ایجاد کنند. در این قسمت یک راهنمای کلی برای کاهش یا حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی‌های سامسونگ ارائه شده است:

استفاده از مرورگرهای مسدودکننده تبلیغات

برای حذف تبلیغات گوگل در گوشی سامسونگ ، اغلب مرورگرهای موبایل مثل Chrome و Samsung Internet دارای تنظیمات مسدودکننده تبلیغات هستند. این تنظیمات به شما اجازه می‌دهند تا تبلیغات پاپ‌آپ و تبلیغات درون برنامه‌ای را مسدود کنید. برای فعال‌سازی این تنظیمات، به تنظیمات مرورگر خود بروید و بخش مسدودسازی تبلیغات یا تنظیمات مشابه را پیدا کنید.

استفاده از برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات

در فروشگاه Google Play، شما می‌توانید بسیاری از برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات معتبر را پیدا کنید. این برنامه‌ها به شما امکان می‌دهند تا تبلیغات درون برنامه‌ای را مسدود کنید و تجربه بهتری داشته باشید. بعضی از معروف‌ترین برنامه‌های مسدودکننده تبلیغات شامل AdBlock Plus، AdGuard، و Blokada هستند.

به‌روزرسانی و آپدیت نرم‌افزارها

گاهی اوقات تبلیغات ناخواسته از آسیب‌پذیری‌های امنیتی در نرم‌افزارها به گوشی‌تان وارد می‌شوند. بنابراین، به‌روزرسانی نرم‌افزارها بسیار مهم است. به‌روز نگه‌داشتن گوشی خود به شما کمک می‌کند تا از امنیت بهتر برنامه بهره ببرید و هم ممکن است تبلیغات مزاحم را ازبین ببرند.

حذف برنامه‌های مزاحم

اگر شما برنامه‌هایی نصب کرده‌اید که تبلیغاتی را ایجاد می‌کنند، بهتر است آن‌ها را حذف کنید. برای انجام این کار، به تنظیمات گوشی خود بروید، بخش “برنامه‌ها یا Apps” یا “برنامه‌ها و اعلان‌ها” را انتخاب کنید و برنامه‌های مورد نظر را پیدا کرده و حذف نمایید.

استفاده از وی‌پی‌ان (VPN)

یکی از روش های موثر حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ استفاده از vpn می‌باشد. بعضی از اپلیکیشن‌های وی‌پی‌ان امکان مسدودکردن تبلیغات از منابع خاص را دارند. با استفاده از وی‌پی‌ان، می‌توانید به سرورهایی وصل شوید که تبلیغات را بلاک می‌کنند.
تا اینجا، روش‌هایی برای حذف یا مسدود کردن تبلیغات اینترنتی در گوشی‌های سامسونگ معرفی شد. انتخاب روشی که بهترین تجربه را برای شما ایجاد می‌کند، به عوامل مختلفی بستگی دارد، اما با دنبال کردن این مراحل، می‌توانید تبلیغات مزاحم را کاهش دهید.

حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ با Adguard

یکی از ابزارهای بسیار مؤثر برای مسدود کردن تبلیغات در دستگاه‌های اندروید، برنامه Adguard می‌باشد. توجه داشته باشید که نسخه کامل این نرم‌افزار در فروشگاه Google Play موجود نیست و شما باید نسخه کرک شده آن را از منابع قابل اعتماد دانلود کنید. برای دستیابی به نسخه کامل، می‌توانید به وب‌سایت رسمی Adguard مراجعه کرده و آن را از اینجا دانلود نمایید. این اپلیکیشن توانایی مسدود کردن پیام‌های تبلیغاتی، حذف تبلیغات روی گوشی، مدیریت تعداد تبلیغات مسدود شده برای هر برنامه و تنظیم فیلترهایی که کنترل کامل بر روی مسدودسازی تبلیغات در گوشی شما دارند را فراهم می‌آورد.

حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ

راهنمای حذف تبلیغات در مرورگر پیش ‌فرض اندروید

تبلیغات پاپ آپ، که در وب‌سایت‌های اینترنتی نمایش داده می‌شوند، ممکن است تجربه کاربری را مختل کنند و مصرف اینترنت را افزایش دهند. برای حذف تبلیغات موبایل در این شرایط، بهتر است مرورگر گوشی خود را باز کنید. سپس از بالای صفحه، سمت راست، روی کلید منو (نماد سه نقطه) کلیک کرده و از منوی باز شده، گزینه تنظیمات یا Settings را انتخاب کنید. در مرحله بعد، وارد بخش Advanced شوید و اطمینان حاصل کنید که گزینه Block pop-ups فعال باشد. در صورتی که این گزینه فعال باشد، تبلیغات پاپ آپی هنگام مرور وب با مرورگر اندروید نمایش داده نخواهند شد.

جمع بندی

تبلیغات در بسیاری از موارد برای کاربران ناخوشایند و آزار دهنده می‌باشد، درنتیجه عده بسیاری به دنبال راه حذف تبلیغات اینترنتی در گوشی سامسونگ هستند که در این مقاله به خوبی آنها را مطرح کردیم. اگر شما هم تجربه این مشکلات را داشتید، در قسمت کامنت ها بنویسید که با چه روشی اقدام به رفع مشکل نمایش تبلیغات کردید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *