هیتر کوییک K8

کشور سازنده :چین

برند سازنده : QUICK

مدل :K8

وزن: 3.400 کیلوگرم

ابعاد: 21 *17.5*12.8 سانتی متر

توان مصرفی : 1000 وات

ولتاژ ورودی:  110-220  ولت

دامنه ی دمایی دستگاه: 100 تا 480 درجه‌ سانتی‌گراد

توانایی تولید باد کمپرسور:  100 لیتر بر دقیقه

منبع نیرو: جریان الکتریسیته

صفحه نمایش: دیجیتال

واردکننده مستقیم از چین - دارای نمایندگی انحصاری

تومان۶.۵۰۰.۰۰۰

موجود

پرداخت مطمئن

تمامی کارت های عضو شتاب

تحویل سریع

به تمامی نقاط کشور

ضمانت

ضمانت اصل بودن کالا

توضیحات

هیتر کوییک K8

دستگاه هیتر QUICK K8 ،یکی از جدید ترین دستگاه های برند کوییک است که در آن مدرن ترین و به‌روز ترین تکنولوژی روز استفاده شده است. این برند برای محصولات خود همیشه بهترین کیفیت را لحاظ کرده است و به همین سبب اعتماد مشتریان خود را جلب کرده است به گونه ای که هیچوقت از بازار عقب نمی‌ماند. مانند همیشه این کمپانی یک دستگاه درجه یک و بسیار با کیفیت تولید کرده است

قدرت و توان فوق العاده بالای ۱۰۰۰ وات از اولین ویژگی های برجسته این محصول است. این دستگاه می‌تواند به طور گسترده در تعمیرات مختلف در سطح تراشه، ساخت PCB، مادربردهای تلفن همراه و غیره استفاده شود. این هیتر دارای سه کاناله CH1/CH2/CH3 می‌باشد که در هر کدام می‌توانید دمای مورد نیاز خودتان را ذخیره کنید و دسترسی شما را بسیار ساده تر می‌کند و همچنین می‌توانید حجم/دمای هوای هر کانال را تنظیم کنید که برای استفاده های بعدی مناسب می‌باشد. برای این کار کلید کانال را به مدت ۴ ثانیه فشار دهید و نگه دارید، یک صدای اعلان شنیده می‌شود و داده ها با موفقیت ذخیره می‌شوند.

این دستگاه حرفه ای دارای سیستم خواب هوشمند و صرفه جویی در مصرف انرژی است و می‌توان به عنوان PowerSaving از این آپشن استفاده کرد که اگر در حالت Sleep قرار دهید می‌توانید پارامترها را در این حالت تنظیم کنید. ۳ نازل برای این محصول تعبیه شده است و با توجه به نیازتان می‌توانید از آنها استفاده کنید. دسته هیتر این محصول از کیفیت بیسار بالایی برخوردار است و به راحتی می‌توانید از آن برای امور تعمیرات موبایل استفاده کنید.

کلید‌های هیتر کوییک K8

در هیتر کوییک K8 کلید “+” یا “-” را اگر کمی فشار دهید، دما ۱ درجه سانتیگراد افزایش یا کاهش می یابد، حال اگر کلید “+” یا “-” را به مدت طولانی فشار دهید، دما به سرعت افزایش یا کاهش می‌یابد. دکمه “▲” یا “▼” را مقدار کمی فشار دهید، سطح صدای هوا به میزان ۱℃ افزایش یا کاهش می یابد، دکمه “▲” یا “▼” را مقداری طولانی تر نگه دارید، سطح صدای هوا به سرعت افزایش یا کاهش می یابد.

نمایش زمان واقعی دما و حجم هوا، که می‌تواند به صورت دلخواه تنظیم شود. پنل جلویی مجهز به طراحی سوئیچ است، بنابراین نیازی به قطع مکرر برق نیست و راحت تر است که برق را قطع کنید. از قابلیت های دیگر این دستگاه پشتیبانی از عملکرد حفاظت از رمز عبور و قابلیت تنظیم رمز عبور است.

نظرات (0)
0 دیدگاه
0
0
0
0
0

نقد و بررسی‌ها

حذف فیلترها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “هیتر کوییک K8”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تومان۶.۵۰۰.۰۰۰

موجود

سبد خرید
ورود

هنوز حساب کاربری ندارید؟

K8 Quick Heater

هیتر کوییک K8

تومان۶.۵۰۰.۰۰۰

موجود

شروع به تایپ کردن برای دیدن محصولاتی که دنبال آن هستید.
فروشگاه
0 موارد محصول
حساب کاربری من