بلاگ, راهنمای خرید

بهترین هیتر تعمیرات موبایل✔️ | بهترین مارک هیتر

بهترین هیتر تعمیرات موبایل

ابزارهایی با عملکرد الکتریکی و الکترونیکی به نام هویه و هیتر، بوسیله‌ی المنت‌ها گرمایی یا هوای گرم تولید می‌کنند. این ابزارها در انجام اهداف متعددی مانند لحیم کاری قطعات الکترونیکی در دستگاه‌های موبایل، تعویض درب‌ها و ال سی دی، پاک کردن چسب از شیشه LCD موبایل، تعویض باتری و سوکت شارژ، و همچنین تعمیرات مختلف روی برد، مانند جایگزینی IC ها یا خازن‌ها، استفاده می‌شوند. در این مقاله، بهترین انتخاب هیتر و هویه برای تعمیرات موبایل را به همراه نکاتی که باید در هنگام خرید آنها را مد نظر داشته باشید مطرح می‌کنیم. در صورتی که قصد خرید هیتر تعمیرات موبایل را دارید، تا انتهای این مقاله با ما همراه شوید.

بهترین هیتر تعمیرات موبایل

در این قسمت به طور کامل می‌خواهیم به بهترین هیتر های تعمیرات موبایل مناسب هر سطح بپردازیم تا هر تعمیرکاری بتواند به راحتی هیتر مخصوص و مناسب خود را تهیه کنید. اگر قصد خرید هویه هم دارید می‌توانید به صفحه بهترین هویه تعمیرات موبایل سر بزنید.

بهترین هیتر تعمیرات موبایل مناسب افراد مبتدی

این هیتر ها برای افرادی که مبتدی هستند بسیار مناسب می‌باشند و برای تعمیرات با سطح پایین و متوسط قابل استفاده هستند.

هیتر QUICK 2008

هیتر Quick 2008 از دستگاه‌های پیشرفته با دقت بالا است که برای تعمیر انواع قطعات الکترونیکی مناسب می‌باشد. این دستگاه دارای محدوده دمایی ۱۰۰ تا ۵۰۰ درجه سانتی‌گراد است و حجم هوای خروجی آن به حداکثر ۱۲۰ لیتر در دقیقه می‌رسد. ابعاد کوچک این محصول باعث می‌شود که کمترین فضا را اشغال کند. همچنین، دسته‌ی حرفه‌ای هیتر و سیستم آماده به کار سریع از دیگر ویژگی‌های آن می‌باشد که عملکرد را تسهیل می‌کند. Quick 2008 دارای سه حالت ذخیره‌سازی دما است که به شما امکان دسترسی سریع‌تر به تنظیمات را می‌دهد.

همچنین، با سیستم خنک کننده‌ای که با دمیدن باد سرد عمل می‌کند، عمر دسته‌ی حرفه‌ای و المنت گرمایشی این دستگاه افزایش می‌یابد. نمایشگر با کیفیت دیجیتالی این دستگاه تنظیمات را به وضوح نمایش می‌دهد و اطلاعات لازم را ارائه می‌کند. به طور کلی این دستگاه یک هیتر خوب است که برای تعمیرات موبایل مناسب است.

مشاهده و خرید هیتر کوییک ۲۰۰۸

کوییک2008

 

هیتر SUGON 8610DX

دستگاه ۸۶۱۰DX از برند SUGON با توان ۱۰۰۰ وات، یک ابزار پیشرفته و با قدرت برای انجام عملیات جداسازی در قطعات الکترونیکی مختلف طراحی شده است. این دستگاه دارای چهار کانال مستقل می‌باشد که به شما امکان تنظیم و ذخیره دما و حجم باد خروجی در کانال های مختلف را می‌دهد. با قرار گرفتن دسته بر روی پایه نگهدارنده، سریعاً خنک می‌شود و به صورت خودکار وارد حالت خواب می‌شود. با جدا کردن دسته از پایه به سرعت به دمای تنظیم شده می‌رسد.

یکی از ویژگی‌های منحصر به فرد دستگاه ۸۶۱۰DX، سیستم خنک کننده هوشمند است که با حجم باد بالا، از دستگاه بهینه‌تر استفاده می‌کند و عمر عملکرد قطعات گرمایشی را افزایش می‌دهد و در نتیجه مصرف انرژی را به حداقل می‌رساند. پمپ باد این دستگاه از نوع براشلس (بدون تسمه) است که به دلیل عدم اصطکاک، بازدهی بالاتری دارد. از جمله ویژگی‌های دیگر این دستگاه، توانایی تبدیل دما از واحد فارنهایت به سلسیوس سانتی‌گراد است که با استفاده از دکمه مولتی‌فانکشن روی دستگاه قابل انجام است.

مشاهده و خرید هیتر سوگون ۸۶۱۰dx

هیتر SUGON 8610DX

بهترین هیتر تعمیرات موبایل مناسب افراد حرفه ای

اکنون می‌خواهیم بهترین هیتر تعمیرات موبایل در سطوح بالاتر و حرفه ای تر معرفی کنیم تا افرادی که به دنبال افراد هیتر حرفه ای تعمیرات موبایل هستند، بتوانند بهترین انتخاب را داشته باشند.

هیتر SUGON 8620DX

دستگاه گرمایشی SUGON مدل ۸۶۱۰DX با قابلیت کالیبره کردن دما، ارائه دقت دمایی بسیار بالا و توان ۱۳۰۰ وات، یک ابزار حرفه‌ای و پیشرفته در عرصه تعمیرات الکترونیکی محسوب می‌شود. این دستگاه با داشتن حالت استندبای منحصر به فرد، به منظور کاهش مصرف برق و افزایش عمر دسته گرمایشی طراحی شده است. کانال‌های مستقل CH1، CH2، CH3 و CH4 به شما این امکان را می‌دهد تا دما و میزان باد خروجی را به‌طور جداگانه تنظیم و ذخیره کنید، که این ویژگی باعث افزایش سرعت عمل و راحتی کاربر می‌شود.

طراحی زیبا و منحصر به فرد این دستگاه، همچنین با ۶ عدد نازل هوای گرم در اندازه‌های مختلف، تجربه‌ای کارآمد و کاربرپسند را برای شما به ارمغان می‌آورد. این ویژگی‌ها در کنار دقت دمایی بالا، توان قدرتمند، و قابلیت کالیبره کردن دما، دستگاه ۸۶۱۰DX را به یک ابزار ارزشمند و جذاب در عرصه تعمیرات موبایل و تجهیزات الکترونیکی تبدیل کرده‌اند.

مشاهده و خرید هیتر سوگون ۸۶۲۰dx

8620dx

 

هیتر QUICK TR1300A

اگر به دنبال یک هیتر پیشرفته برای تعمیر موبایل و قطعات الکترونیکی هستید، دستگاه TR1300A از محصولات معتبر برند QUICK می‌تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این وسیله کاربردی شامل دو بخش اصلی، یعنی استیشن و دسته گرمایشی، که به شما توانایی انجام کارهای پیچیده را در دستگاهی سبک و قابل حمل می‌دهد. از طریق صفحه نمایش دستگاه، می‌توانید درجه حرارت و سرعت جریان هوا را دقیقاً مشاهده نمایید. از طریق کلیدهای قرار گرفته زیر صفحه نمایش، می‌توانید کانال مورد نظر خود را انتخاب کرده و دما و شدت جریان هوا را به تطابق با نیازهای خود تنظیم کنید.

ویژگی‌های خاص دستگاه گرمایشی TR1300A شامل قابلیت خاموشی خودکار نیز می‌شود. با قرار دادن دسته گرمایشی در پایه‌اش، دستگاه به حالت خواب (sleep) در می‌آید و دمای آن به ۱۰۰ درجه سانتیگراد کاهش پیدا می‌کند. این ویژگی به بهبود عمر مفید المنت و دسته گرمایشی کمک کرده و کارایی و کیفیت کارکرد آنها را ارتقا می‌بخشد. با دستگاه TR1300A، قدرت و کارایی در دستان شماست. این وسیله قدرتمند شما را در تعمیرات موبایل و تجهیزات الکترونیکی با قطعات SMD همراهی می‌کند و به شما امکان انجام کارهای دقیق و حرفه‌ای را می‌دهد.

مشاهده و خرید هیتر کوییک TR1300A

QUICK-TR1300A

نکات مهم قبل از خرید هیتر و هویه

عواملی که باید پیش از خرید هویه و هیتر مد نظر داشته باشید:

  • توانایی تنظیم دما با دامنه‌ای از ۲۰۰ درجه فارنهایت (حدود ۹۳ درجه سانتیگراد) تا ۶۰۰ درجه فارنهایت (حدود ۳۱۵ درجه سانتیگراد).
  • سایز و وزن مناسب
  • وجود نازل متمرکز‌کننده
  • توان مصرفی مطلوب

قابلیت تنظیم دما:

اگرچه هیترها به دمای بالاتر مشهور هستند، اما در مورد تعمیر موبایل، دمای نسبتاً پایین‌تری نیاز است تا از آسیب به اجزای حساس گوشی جلوگیری شود و قطعات پلاستیکی آن ذوب نشوند. همچنین، شرکت‌های تولید کننده گوشی‌های هوشمند در بسیاری از موارد به جای پیچ‌های فلزی، از چسب برای نگه‌داشتن قطعات در دستگاه‌ها استفاده می‌کنند. با دمای بین ۹۳ تا ۱۴۸ درجه سانتیگراد، بیشتر چسب‌ها شل می‌شوند بدون اینکه خاصیت چسبندگی خود را از دست دهند. بنابراین برای انتخاب هیتر مناسب، این محدوده دمایی بررسی شود.

نکته: در بسیاری از مقالات و ویدئوها، توصیه می‌شود که هیتر را در حین گرم شدن حدود ۱۰ اینچ از دست خود دور نگه داشته باشید.

قدرت خروجی هیتر هویه:

هیتر و هویه های تعمیرات موبایل دارای قدرت خروجی بین ۴۰ تا ۸ باید باشند.

کلام آخر

در این مقاله از سایس بهترین هیتر تعمیرات موبایل را در سطح های مختلف معرفی کردیم و می‌توانید با خیالت راحت روی این هیتر های درجه یک حساب کنید و در هر صفحه مخصوص به خودشان اطلاعات کامل تر آنها را مشاهده کنید. در صورتی که هرگونه سوالی درمورد خرید ابزار تعمیرات موبایل و به خصوص هیتر دارید و هنوز هم در انتخاب و خرید هیتر مورد نظرتان تردید دارید، با شماره ۰۲۱۳۷۴۶۷ تماس بگیرید تا کارشناسان ما در واحد فروش شما را راهنمایی کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *